Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Obawy i wątpliwości konsumentów w procesie nabywania zaawansowanej elektroniki użytkowej

Tytuł:
Obawy i wątpliwości konsumentów w procesie nabywania zaawansowanej elektroniki użytkowej
CONSUMER FEARS AND DOUBTS IN THE PURCHASING PROCESS OF ADVANCED ELECTRONICS
Autorzy:
Jakub Jasiczak
Jacek Kall
Tematy:
CONSUMER FEARS
PURCHASING PROCESS
ELECTRONICS MARKET
POLAND
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The scale and pace of development of the consumer electronics market makes the purchase of this product category challenging. It can be accompanied by consumer fears and doubts about the validity of the selection. Continual decline in prices and the emergence of new generation devices can cause post purchase cognitive dissonance. The article discusses the results of research, whose aim was to determine the prevalence of these phenomena in relation to Polish consumers, and also indicates the implications for science and business world.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies