Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

INNOVATION THROUGH COLLABORATION

Tytuł:
INNOVATION THROUGH COLLABORATION
Autorzy:
Lewkowicz Jacek
Lewczuk Anna
Tematy:
INNOVATIONS
MARKET COOPERATION
INNOVATION STRATEGY
INNOVATION POLICY
COOPERATION
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
What types of market cooperation are essential for developing innovations? Is collaboration with other enterprises, clients or competitors worth it? Actual research and public debate reveal the range of the issue, whereas the subject of policies motivating private entities to create innovations is key for the national and international programs for boosting innovativeness of economies. The aim of the paper is to review the sphere of relevance of different types of market collaboration for innovativeness and to verify as well as compare their importance in European countries empirically, by applying econometric techniques. The results suggest the positive effect of cooperation on various kinds of innovation activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies