Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Media relations jako forma komunikacji marketingowej biblioteki

Tytuł:
Media relations jako forma komunikacji marketingowej biblioteki
MEDIA RELATIONS AS A MARKETING COMMUNICATION METHOD FOR LIBRARY
Autorzy:
Maja Wojciechowska
Tematy:
LIBRARY MANAGEMENT
MASS MEDIA
MEDIA RELATIONS
PUBLIC RELATIONS
PUBLICITY
POLISH LIBRARIES
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Public relations is a current issue not only in management of firms and business organizations, but also in library management. These activities help the library create positive image and built appropriate relations between users and librarians. In the paper there is introduced the media relations problem as an example method of marketing and public relations. The terms 'media relations' and 'publicity' as well as media types which can be used by libraries to build their image and to promote services are characterized. There is also presented data about creation of departments and positions in Polish libraries which purpose is to collaborate with mass media.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies