Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

NEOLOGISMUS IN DEN PRESSETEXTEN. ZUM KONZEPT DES NEOLOGISMUS IN DIESEM BEITRAG

Tytuł:
NEOLOGISMUS IN DEN PRESSETEXTEN. ZUM KONZEPT DES NEOLOGISMUS IN DIESEM BEITRAG
Autorzy:
Ida Marečková
Tematy:
neologisms
lexical innovations
Marečková Ida
Język:
niemiecki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the article covers some cardinal issues connected to new words generally known as neologisms. The terminological determination and definition of new words in the language of the German press is crutial in order to be able to distinguish neologisms from the other kinds of lexical innovations. Tracing the further development of neologisms of the 90ties in the current German language of the press can be decribed as one of the main extensions of this paper. Some fundamental theses about the developments of neologisms in the press language have been conceived. The change of field of usage of nalysed new words can be desribed as one of the most common tendences in their development.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies