Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

USE OF FACE-TO-FACE INTERVIEWS IN MIXED MODE DESIGN: THE PROBLEM OF THE ACHIEVED SAMPLE

Tytuł:
USE OF FACE-TO-FACE INTERVIEWS IN MIXED MODE DESIGN: THE PROBLEM OF THE ACHIEVED SAMPLE
Autorzy:
Sztabiński Paweł B.
Tematy:
MIXED MODE DATA
FACE-TO-FACE MODE
SELF-ADMINISTERED MODES
EUROPEAN SOCIAL SURVEY
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Two experiments carried out in connection with the European Social Survey (ESS) were aimed at verifying whether the face-to-face interview used in the mixed mode design did indeed produce the aforementioned benefits, compared to the use of face-to-face interviewing in unimode surveys. The idea was to boost the response rate and improve the sample composition. Both experiments were based on the sequential design with elements of the concurrent design. In the former, the face-to-face mode was used in the initial phase, whereas in the latter it was used in the follow-up phase. This mode was combined with self-administered modes, including the most effective of them, i.e. the mail mode. In the experiment aimed at verifying the effectiveness of mixed mode design with face-to-face used first, the ESS main study rounds 6 and 7 were treated as an initial phase.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies