Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

E-learning w nauczaniu rachunkowości – wyniki badań ankietowych

Tytuł:
E-learning w nauczaniu rachunkowości – wyniki badań ankietowych
E-LEARNING IN TEACHING ACCOUNTING - THE RESULTS OF A SURVEY
Autorzy:
Joanna Krasodomska
Tematy:
e-learning
accounting
survey
expectations and fears of students
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article presents the results of a survey carried out among first- and third-year students of first-cycle studies of different degrees and types at Cracow University of Economics. The main aim of the survey was to compare the reality with the expectations and fears of conducting classes from International accounting and Bank accounting in an e-learning form. Moreover, the study enabled for recognition of the students' opinions on the benefits and difficulties with this form of education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies