Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Nagrody literackie – „konie pociągowe” rynku książki?

Tytuł:
Nagrody literackie – „konie pociągowe” rynku książki?
LITERARY PRIZES – DO THEY BOOST THE BOOK MARKET?
Autorzy:
Dorota Degen
Tematy:
BOOK MARKET
BOOK PROMOTION
LITERARY PRIZES
MARKETING ACTIVITIES
NIKE PRIZE
POLAND
POLISH LITERARY PRIZE
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The growing competition on the book market has put the marketing activities in the centre of publishers' interest. One of the most important tools for book promotion are literary prizes. They determine the success of both writers and publishers as well as commercial one. The best known Polish literary prize is the NIKE Prize, founded in 1997.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies