Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce

Tytuł:
Wizerunek komunikacyjny zakładów pogrzebowych w Polsce
COMMUNICATION IN THE FUNERAL BUSINESS IN POLAND
Autorzy:
Michał Grala
Tematy:
FUNERAL BUSINESS IN POLAND
COMMUNICATION
COMPANY'S IMAGE
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Free market economy requires the company to build a dynamic and unique image. Each market operator should use all possibility of communication channels to use synergy effects to differ from competitors. Analysis of the elements of communication allowed to build a probable model, the matrix, for funeral business in Poland.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies