Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ethnomedia 2007-2011. O zastosowaniu etnografii w projektowaniu strategii komunikacji reklamowej

Tytuł:
Ethnomedia 2007-2011. O zastosowaniu etnografii w projektowaniu strategii komunikacji reklamowej
ETHNOMEDIA 2007–2011. ABOUT ETHNOGRAPHY IN THE DESIGN OF STRATEGY OF ADVERTISING COMMUNICATION
Autorzy:
Ewa A. Jagiełło
Grzegorz Wierchowiec
Tematy:
Ethnography of media
Ethnography of Internet
Applied anthropology
Qualitative research
PanMedia Western
Izmałkowa Consulting
Advertising
Communication
Ethnomedia
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Warsaw PanMedia Western media house implemented a cyclic research project focusing on the media consumption in Poland (Ethnomedia). Between 2007 and 2011 four editions of the ethnographic research were performed among inhabitants of several Polish cities and towns. According to many professionals in advertising and communication the pioneer project was a successful example of the application of ethnographic tools and methods in this field. This article is an attempt to re-read the extensive reports prepared by Izmałkowa Consulting Research Company in order to trace the process of transformation in the attitude towards television and the Internet and to find out how it affects users’ daily habits, their customs, or relationships with other people.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies