Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

JAKOŚĆ ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W AKREDYTACJI SZPITALI

Tytuł:
JAKOŚĆ ŚWIADCZEŃ MEDYCZNYCH W AKREDYTACJI SZPITALI
Quality of Medical Services and Hospital Accreditation
Autorzy:
Magdalena Stawowy
Marcin Kautsch
Tematy:
accredited by the National Centre for Quality Assessment in Health Care
hospitals
standards
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes outcomes of the survey carried out on a group of Polish hospitals accredited by the National Centre for Quality Assessment in Health Care. The aim of the survey was to identify the groups of standards and individual standards that were difficult to implement, standards that weren’t implemented and the causes of problems with implementation. Hospitals have problems with implementation of standards in a field of information management, hospital infection monitoring, anesthesiology and assessment of patient condition. The standards that weren’t implement belong to groups called information management, anesthesiology and patient rights. The main reason of the problems was that the medical staff don’t accept changes in hospital operation appearing during the implementation of Hospital Accreditation Program.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies