Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

PROMĚNY ŽIVOTNÍHO STYLU V ZRCADLE REKLAMY

Tytuł:
PROMĚNY ŽIVOTNÍHO STYLU V ZRCADLE REKLAMY
Changes in lifestyle in the light of advertisement
Autorzy:
Pavla Vošahlíková
Tematy:
LIFESTYLE
MODERNIZATION
ADVERTISING
TECHNICAL INNOVATIONS
19TH CENTURY
20TH CENTURY
CZECH SOCIETY
Język:
czeski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Changes in lifestyles in the 19th and early 20th century were mainly associated with the modernization processes. The advertisement belonged among the important tools enforcing these changes. Following contribution deals primary with the Czech society. The assumptions of adapting new lifestyles were visible since the 1860s´ in the perspective region. The acceleration achieved peak after WWI. Important role played technical innovations on which focused also advertisement.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies