Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Building a Model of Successful Collaborative Learning for Company Innovativeness

Tytuł:
Building a Model of Successful Collaborative Learning for Company Innovativeness
Autorzy:
Agata Sudolska
Andrzej Lis
Tematy:
innovativeness
inter-firm learning
inter-firm relationships
collaborative learning
critical success factors for collaborative learning
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of the paper is to develop a model of successful collaborative learning for company innovativeness. First of all, the paper explores the issue of inter-firm learning, focusing its attention on collaborative learning. Secondly, inter-firm learning relationships are considered. Thirdly, the ex ante conditions of collaborative learning and the intra-organizational enhancers of inter-firm learning processes are studied. Finally, a model of the critical success factors for collaborative learning is developed.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies