Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Gry fabularne w polskich badaniach psychologicznych w latach 2001 – 2008

Tytuł:
Gry fabularne w polskich badaniach psychologicznych w latach 2001 – 2008
ROLE-PLAYING GAMES IN POLISH PSYCHOLOGICAL RESEARCH, 2001 – 2008
Autorzy:
Stanisław Krawczyk
Tematy:
ROLE-PLAYING GAMES
RPG
PSYCHOLOGY
REVIEW
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Eight factors in the diversity of participation in role-playing games are named in the paper: age, gender, gaming experience, playing frequency, selected systems, division of roles in the game, extra-session engagement, interest in other kinds of leisure. The article demonstrates how these issues were included or omitted in reports on empirical psychological research that was conducted in Poland in the years 2001-2008. The results of the review imply that most of these factors did not receive adequate consideration in works from that period, which shows certain weaknesses in this area of Polish RPG research.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies