Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Codzienne doświadczenia w narracji ucznia – potoczność jako kategoria opisu

Tytuł:
Codzienne doświadczenia w narracji ucznia – potoczność jako kategoria opisu
EVERYDAY EXPERIENCES IN STUDENTS’ NARRATIONS – COLLOQUIALISM AS A CATEGORY OF DESCRIPTION
Autorzy:
Justyna Wojciechowska
Data publikacji:
2013-06
Tematy:
STUDENTS’ NARRATIONS
COLLOQUIALISM
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article describes particular examples of general rules, general rules of describing everyday experiences of primary school pupils. The author shows the term of commonness which can be understood as a linguistic rule of conceptualisation of the world surrounding both, a child and an adult. The cited works focus mainly on the notion of safety, which plays an important role in all human activities.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies