Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Vztah identity a imidzu podniku: postavenie atributov a faktorov z pohladu teorie a praxe

Tytuł:
Vztah identity a imidzu podniku: postavenie atributov a faktorov z pohladu teorie a praxe
RELATION BETWEEN CORPORATE IDENTITY AND IMAGE: POSITION OF ATTRIBUTES AND FACTORS (THEORY AND PRACTICE)
Autorzy:
Katarina Zazova
Tematy:
ATTRIBUTE
FACTOR
FIRM
RECIPIENT
INTERACTION
Język:
słowacki
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study deals with the theme of the relationship of corporate identity and image focusing on the search and analysis of published researches and publications on the topic. The text of study presents processed opinions and practical findings of domestic and foreign authors. The author characterises corporate identity and image and their mutual relationship. Furthermore, the study describes the characteristics of elements influencing identity and image of the companies - attributes and factors affecting the image. In the final chapter the author states the findings of predominantly foreign authors who primarily dealt with this topic. The author compares opinions and findings of other authors and draws her own conclusions. The scientific methods used while writing the text were analysis, comparison, induction and deduction.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies