Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Społeczno - ekonomiczne uwarunkowania turystyki kulturowej

Tytuł:
Społeczno - ekonomiczne uwarunkowania turystyki kulturowej
SOCIAL - ECONOMIC CONDITIONS OF CULTURAL TOURISM
Autorzy:
Andrzej Wartecki
Tematy:
CULTURAL TOURISM
CULTURE
FUNDING OF TOURISM
STATE BUDGET
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article covers the issue of cultural tourism in the social-economic aspect. It points out to the place, in the financial involvement of the country’s budget, where cultural tourism is situated. It presents its influence on the state’s revenue and labor market (tour leaders, tour reps, transport and catering companies). The research shows that the state does not treat tourism as its priority. Such an approach is contradicts the program promoting, e.g. the idea of active society, innovative economy, or the improvement of Polish tourist offer competitiveness abroad.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies