Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Barriers and Acceptance in Romanian Inclusive Education

Tytuł:
Barriers and Acceptance in Romanian Inclusive Education
Autorzy:
Emandi Elena-Maria
Tematy:
psychological difficulties
labels
inclusive education students with special educational needs
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The inclusion in mainstream education of the students with specialeducational needs is a complex process which involves several factors thatshould act concomitantly and take into consideration all the pupils‘ rights tofree and appropriate education. With a view to highlighting the importance ofeliminating labels, the present paper brings to the fore psychological and otherkinds of difficulties in the didactic and instruction-education process. Beyondthe identification of barriers and of main problems, the most important step isrepresented by designating solutions to the unsatisfactory situations that mayoccur.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies