Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Ontologia produktów i usług

Tytuł:
Ontologia produktów i usług
ONTOLOGY OF OFFERS
Autorzy:
Jan Andreasik
Tematy:
ONTOLOGY OF OFFERS
THEORY OF INDIVIDUAL OBJECT
INGARDEN
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In the paper, the ontology of individual object and interpretation of it in the area of offers of goods and services is presented and reconstructed by the author. The ontology is defined on the basis of Roman Ingarden’s formal ontology, in particular on the basis of the theory of individual object.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies