Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Elementy kreacji wizerunku podmiotu politycznego w rzeczywistości wyborczej

Tytuł:
Elementy kreacji wizerunku podmiotu politycznego w rzeczywistości wyborczej
ELEMENTS CREATION IMAGE POLITICAL SUBJECT IN ELECTORAL REALITY
Autorzy:
Anita Bobrowska
Maria Garska
Tematy:
POLITYCAL IMAGE
OTTINGER SYNDROME
ELECTION CAMPAIGN
DECISIONS OF VOTERS
POLITICAL BEHAVIOR
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This short article is connected with the issue of political image and how it impact on the elections result. It is obvious that nowadays when the ability of autopresentation very often decides about the future career and position the world of policy use it. In this article authors tried to analyze Polish politics and matched them to the canons of political images. This analysis was done by the vote's materials which was used by the last Polish presidential campaign in June 2010.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies