Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Role Playing Games wobec tradycji. Na przykładzie aktualizacji figur gotyckiej wyobraźni w serii komputerowych gier "Diablo"

Tytuł:
Role Playing Games wobec tradycji. Na przykładzie aktualizacji figur gotyckiej wyobraźni w serii komputerowych gier "Diablo"
ROLE PLAYING GAMES IN THE RELATION OF THE TRADITION. ON THE EXAMPLE OF THE ACTUALIZATION OF THE FIGURES OF GOTHIC IMAGINATION IN THE SERIES OF COMPUTER GAMES DIABLO
Autorzy:
Adam Mazurkiewicz
Tematy:
RPG
DIABLO
COMPUTER GAMES
GOTHIC TRADITION
GOTHIC NOVEL
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article portrays they reach to the Gothic tradition in what way of the creator of computer games. Procedure reinterpretations characteristic imaginarium were showed on the example of the series of games Diablo for the Gothic novel so that it is also attractive for the today’s recipient the texts of the popular culture. Their annulling accompanies calling the elements of the convention of Gothic novel (labyrinth as the space of action, secret, supernatural existences, satanic accents and perverse erotica). The Sacrum of the offence, stressed by creators the Gothic literature, it happened only the play in killing in the series of computer games.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies