Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Tabloidy na polskim rynku — bilans zysków i strat

Tytuł:
Tabloidy na polskim rynku — bilans zysków i strat
TABLOIDS ON POLISH MARKET — A BALANCE OF PROFITS AND LOSSES
Autorzy:
Adam Szynol
Tematy:
TABLOID
TABLOIDIZATION
FOREIGN CAPITAL
AXEL SPRINGER
BONNIER
MURATOR
DAILY PRESS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
It has been 20 years since Poland entered the group of democratic countries. The 1989 breakthrough forced the changes not only in political but also in media system. Foreign capital appeared on Polish market and West European trends followed. From two decades’ perspective not all of these effects were positive. One of the most disputable trends is media tabloidization. Nowadays it is hard to imagine press market without tabloids, which topped the selling lists. Changes which are taking part in traditional media are also the result of electronic media influence. Is this intersection fruitful for both sectors? The author of the article tries to create a preliminary balance of profits and losses as an effect of tabloids presence on Polish market.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies