Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Funkcjonowanie botów w grze Counter-Strike na przykładzie bota E[POD]

Tytuł:
Funkcjonowanie botów w grze Counter-Strike na przykładzie bota E[POD]
FUNCTIONING OF COUNTER-STRIKE BOTS – THE EXAMPLE OF E[POD] BOT
Autorzy:
Grzegorz Jaśkiewicz
Tematy:
FPS
ARTIFICIAL INTELLIGENCE
BOT
MOTIVATIONS
EMOTIONS
COMBAT
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Simulation of human behaviour is an important issue in computer games. Reliable behaviour of game characters improves players’ reception of a game. Psychology is a science which provides information about the mechanisms of the human mind, so psychological inspiration might be applied while developing algorithms for artificial intelligence. In this paper, this inspiration is shown by presenting the bots in the game Counter-Strike. The problem of creating game bots as a part of the artificial intelligence field is discussed. The functioning of the algorithm for controlling the E[POD] bot as a case study is also presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies