Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Efektywność wspomagania zajęć dydaktycznych e-learningiem w akademickim kształceniu ekonomicznym

Tytuł:
Efektywność wspomagania zajęć dydaktycznych e-learningiem w akademickim kształceniu ekonomicznym
THE EFFECTIVENESS OF SUPPORTING DIDACTIC CLASSES WITH E-LEARNING IN ACADEMIC ECONOMIC TEACHING
Autorzy:
Wojciech Bizon
Tematy:
methods of knowledge transfer
economic teaching
effectiveness of teaching
e-learning
traditional classes
students’ satisfaction
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
E-learning constitutes one of the methods of knowledge transfer and is used in increasingly broader range in academic economic teaching in Poland. The innovativeness of the methods based on ICT may cause concerns about the effectiveness of such process of teaching. The article presents the results of a study concerning the question if the replacement of the total amount of or only a part of traditional classes by e-learning will lower the effectiveness of teaching measured by the final tests results and by the level of students' satisfaction from participation in the course.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies