Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Mozhlyvosti udoskonalennia innovatsiinoho protsesu ta komertsializatsii yoho rezultativ

Tytuł:
Mozhlyvosti udoskonalennia innovatsiinoho protsesu ta komertsializatsii yoho rezultativ
THE POSSIBILITIES FOR ADVANCEMENT OF INNOVATION PROCESS AND RESULTS COMMERCIALIZATION
Autorzy:
Alexandra S. Pryadchenko
Tematy:
INNOVATIONS
COMPONENTS OF INNOVATIVE PROCESS AND PATTERNS OF ITS CARRYING OUT
Język:
ukraiński
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The topic of winning and losing completion of innovation processes is considered. According to innovation process stages the expenditure and losses are shown in case of failure. There is given the overview of approaches which were used for decrease the share of unsuccessful innovations. There are two groups of innovations, which are starting from basic research and market needs. The set of preconditions to effective realization of innovations is considered. There are proposed to reveal diverse models of innovation processes depending on combination of its components. According to different models of innovation processes it can be to build up the adequate conditions for effective realization.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies