Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Should Traditional Retailers go Online? The Impact of the Presence of E-commerce on the Customer Value of Traditional Retailers

Tytuł:
Should Traditional Retailers go Online? The Impact of the Presence of E-commerce on the Customer Value of Traditional Retailers
Autorzy:
bwmeta1.person.cejsh-person-Korneta__Pawe_
Tematy:
Trade
Online shopping
e-commerce
Handel
Zakupy online
Handel elektroniczny
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The impact of the presence of e-commerce in the business of traditional retailers on their customer value is studied. The methodology of studies is described. Distributions of customer values for multichannel and traditional retailers were obtained. The obtained results clearly prove the positive impact of e-commerce presence in the business of tradition retailers. Managerial implications of this conclusion are provided.(original abstract)

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies