Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O rozdźwięku między kulturą edukacyjną w programach nauczania we wczesnej edukacji w Polsce i w New Jersey (USA)

Tytuł:
O rozdźwięku między kulturą edukacyjną w programach nauczania we wczesnej edukacji w Polsce i w New Jersey (USA)
Autorzy:
Wiśniewska-Kin, Monika
Tematy:
brak
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The text adds to the discussion on the program curriculum for pre-schools in Poland and USA. The author assesses the quality of the Polish document critically, showing the developmental inadequacy of the standards contained within it, their incoherence, and selectiveness. The program curriculum for preschools in USA shows that scientific literacy assumes an increasingly important role in the context of globalization. The rapid pace of technological advances, access to an unprecedented wealth of information, and the pervasive impact of science and technology on day-to-day living require a depth of understanding that can be enhanced through quality science education. In the 21st century, science education focuses on the practice of science that leads to a greater understanding of the growing body of scientific knowledge that is required of citizens in an ever-changing world.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies