Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Między neo-realizmem a hyper-konstruktywizmem – strategie dydaktyczne dla XXI wieku

Tytuł:
Między neo-realizmem a hyper-konstruktywizmem – strategie dydaktyczne dla XXI wieku
Autorzy:
Karwasz, Grzegorz P
Tematy:
nad -konstruktywizm
neo -realizm
strategie dydaktyczne
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The development of new technical means of communication requires new didactical strategies. The inflation of information has led to difficulties in understanding it, while personal contact using the cell phone and the computer has led to underdevelopment in the emotional sphere. Because of this, didactical activities should run in two directions: 1) teach strategies for ordering information and constructing paths to build self-sustained knowledge, and 2) re-establish contact with physical reality. The first of these two strategies we call hyper-constructivism, the second neo-realism. We illustrate the practical implementation of these strategies using examples from universities for kids, a phenomenon under rapid development all over Europe.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies