Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Polish pre-school education in the 21st century. Research exploration and implications for practice

Tytuł:
Polish pre-school education in the 21st century. Research exploration and implications for practice
Autorzy:
Andrzejewska, Jolanta
Lewandowska, Ewa
Data publikacji:
2021-04-21
Tematy:
Professionalization of pre-school teachers
child at pre-school age
childhood status
new early pedagogy perspectives
fields of pre-school pedagogy research
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The general aim of review is to research areas and directions of development of Polish pre-school pedagogy in XXI century. Literature review of last twenty years of early education field allowed to distinct three areas of scientific research around which theoretical and practical discussion is concentrated: professional - teacher, competent child and status of childhood and new perspectives and fields of research. Apart from theoretical and empirical studies the most important achievements of intercollegiate scientific teams of pre-school pedagogy were presented.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies