Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

In concern of the identity of the theory of education. Continuity and change in the multi-paradigmatic pedagogical research space.

Tytuł:
In concern of the identity of the theory of education. Continuity and change in the multi-paradigmatic pedagogical research space.
Autorzy:
Wróbel, Alina
Data publikacji:
2021-04-21
Tematy:
theory of education
identity of the theory of education
research orientations in the theory of education
pedagogical subdisciplines.
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The presented paper concerns the identity of the modern theory of education as the fundamental discipline of pedagogical (educational) sciences. The considerations refer to the theoretical development and research orientations used in the modern theory of education. In this context, the special focus was given to the importance of such analytical categories as theory, model, concept, and the theory-practice relationship of education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies