Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

APPROACHES TO THE HOTEL BUSINESS MANAGEMENT BASED ON METHODS OF «KAIZEN» STRATEGY

Tytuł:
APPROACHES TO THE HOTEL BUSINESS MANAGEMENT BASED ON METHODS OF «KAIZEN» STRATEGY
BIZNESOWE PODEJŚCIA W ZAKRESIE ZARZĄDZANIA HOTELEM W OPARCIU O METODY STRATEGII «KAIZEN»
ПОДХОДЫ К УПРАВЛЕНИЮ ГОСТИНИЧНЫМ БИЗНЕСОМ НА ОСНОВЕ МЕТОДОВ «КАЙДЗЕН» СТРАТЕГИИ
Autorzy:
Katoshyna, Kateryna
Nezdoyminov, Sergey
Data publikacji:
2016-12-30
Tematy:
«кайдзен» стратегии, гостиничный бизнес, процессный поход, инновации, экологизация, энергосберигающие технологии
strategia "Kaizen", gościnność, proces wędrówki, innowacyjność, ekologiczny, technologia energooszczędna
Język:
angielski
polski
rosyjski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W artykule opisano kluczowe kwestie stosowania strategii "kaizen" w doskonaleniu procesu zarządzania i ekologizacji ukraińskich przedsiębiorstw hotelarskich. Poprzez zastosowanie tej strategii wykazano ekonomiczne pozytywne aspekty zastosowania energooszczędnych technologii na przykładzie małego hotelu. Opisano kwestię celowości wprowadzenia "zielonych technologii" w przedsiębiorstwach branży hotelarskiej jako metodę poprawy produkcji. Przedstawione wnioski sugerują o konieczności wprowadzenia bardziej wydajnej i wysoce produktywnej strategii zarządzania.

This article describes the basics of the application of "kaizen" strategies in management and greening the hospitality of the Ukrainian enterprises. It shows the economic effect of using of energy-efficient technologies on the example of a small hotel. Expediency of the introduction of "green events" at the enterprises of hotel business as a method of improving production. Described conclusions about the need to introduce more efficient and highly productive management strategy.

В данной статье рассмотрены подходы к применению «кайдзен» стратегий в сфере менеджмента и экологизации украинских предприятий гостеприимства. Показан экономический эффект от внедрения энергосберегающих технологий на примере малого отеля. Обоснована целесообразность внедрения «зеленых мероприятий» на предприятиях гостиничного бизнеса как метода совершенствования производства. Сделаны выводы о необходимости внедрения более эффективной и высокопродуктивной стратегии менеджмента.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies