Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Diagnoza funkcjonalna jako standard pomocy psychologiczno-pedagogicznej – od założeń teoretycznych do praktyki diagnostyczno-terapeutycznej

Tytuł:
Diagnoza funkcjonalna jako standard pomocy psychologiczno-pedagogicznej – od założeń teoretycznych do praktyki diagnostyczno-terapeutycznej
Autorzy:
Knopik, Tomasz
Oszwa, Urszula
Domagała-Zyśk, Ewa
Data publikacji:
2019-08-21
Tematy:
behavioral analysis
functional diagnosis
psychological and pedagogical support
TROS-KA
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article discusses existing ways of recognising functional diagnosis in theoretical models in the field of psycho-pedagogy. It also examines strategies for the use of these models in diagnostic and therapeutic activities. By systematising the collected information, the authors describe goals, stages and features of functional diagnosis. In addition, they propose a synthetic definition that takes into account contemporary trends in psychological and pedagogical counselling. The article presents an example of application of the functional diagnosis model in the emotional and social spheres, the original psycho-pedagogical diagnostic tool TROS-KA, which was standardised in a group of 1,227 Polish students.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies