Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Preferowane podejścia do rozwiązywania konfliktów wśród polskich i amerykańskich studentów prawa, w kontekście systemu kształcenia

Tytuł:
Preferowane podejścia do rozwiązywania konfliktów wśród polskich i amerykańskich studentów prawa, w kontekście systemu kształcenia
Autorzy:
Cybulko, Anna
Gmurzyńska, Ewa
Winiarska, Aleksandra
Data publikacji:
2019-05-28
Tematy:
Approach to conflict resolution
dispute
conflict
Thomas-Kilmann test
law students
podejście do rozwiązywania konfliktów
spór
konflikt
test Thomasa-Kilmanna
studenci prawa
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of this article is to initially identify conflict resolution strategies among law students of the University of Warsaw, as well as to compare their approach to conflict resolution to similar research done among US law students. In this study Thomas-Kilmann Test was used as a tool for analyzing the preferred conflict resolution approaches. The test was developed in the US but also used in other parts of the world. The results of test among the Polish students obtained during the study were compared with available data of US students. The study was conducted to verify the approach to conflict resolution for those who start legal profession carrier. The researchers were also interested in the question whether the attitude to the conflict changed during the legal education.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies