Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The importance of teacher’s diagnostic competences for students’ development

Tytuł:
The importance of teacher’s diagnostic competences for students’ development
Autorzy:
Łukasik, Joanna M
Jagielska, Katarzyna
Mróz, Anna
Koperna, Paulina
Data publikacji:
2020-04-22
Tematy:
teacher
competences
diagnostic competence
marginalization
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article focuses on the issue of teacher’s diagnostic competence. In order to emphasize the importance of the issue and to encourage scientifi c discussion, the value of the contemporary teacher’s pedagogical competences was pointed out, among which diagnostic competence was highlighted. Then the importance of diagnostic competence in working with the student and the consequences of its lack, which is the student’s marginalization, were determined. The conclusions indicate the implications for educational practice.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies