Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

A study of corporate performance factors

Tytuł:
A study of corporate performance factors
Autorzy:
Bartłomiejczyk, Michał
Data publikacji:
2017-08-28
Tematy:
performance
corporate
factors
determinants
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this article is to find out what factors influence the performance of the company. There have already been a vast numbers of studies conducted about the success factors that are common to companies performing better than others under various criteria, such as revenue, profit or value growth. This article researches these findings and summarizes what they have in common. The main goal of it is to prove that there are common factors that contribute to the performance of the companies. The result of this research is a model of a company’s performance factors. Most of the findings of the authors that have researched the area of a firm’s performance suggest that the three factors that influence company performance the most are core values, agility and people.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies