Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

The effect of methods of sales revenues measurement and recognition on the entitys profit

Tytuł:
The effect of methods of sales revenues measurement and recognition on the entitys profit
Autorzy:
Sawicki, Kazimierz
Tematy:
przychody
sprzedaż usług
wynik finansowy netto
sales revenues
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The development and globalization of the economy as well as extension of the range of sources of revenue make it difficult to determine how to measure, recog-nize in corresponding reporting periods and present in financial statements the revenues of an entity. Applying a common definition to revenues and gains, being in fact different economic categories, as well as using subjective methods of reve-nues valuation based on estimates and their attributing to reporting periods should be the object of discussion in order that some standards and legal regula-tion, especially accounting law, could be amended.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies