Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Analysis of Presidential Election in Poland from the Electoral Marketing Perspective

Tytuł:
Analysis of Presidential Election in Poland from the Electoral Marketing Perspective
Autorzy:
Dzwonczyk J.
Tematy:
POLITICAL MARKETING
PRESIDENTIAL ELECTIONS
POLITICAL SCIENCES
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The last presidential campaign has shown relatively high degree of electoral marketing. More then ever 'person-oriented' elections have given the political actors opportunity to use wide range of marketing techniques. Campaign 2000 was much more professional then the previous ones. It became obvious that the marketing in politics cannot be avoided. There is a chance that in a long-lasting and probably costly process (in terms of psychological costs) the new regulations will be worked out; the regulations and rules, which will force the politicians to raise their qualities to a standard level both in professional and moral dimension. Polish society in turn will learn how to react to any wrongdoings of the political elites. When these conditions are fulfilled, the political marketing will be more an instrument to increase interests of the society in politics and will reduce the smoke protection in order to fool the electorate.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies