Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

THE EFFECTIVENESS OF TRADITIONAL AND ELECTRONIC FORMS OF TEACHING ECONOMIC SUBJECT (Skutecznosc tradycyjnych i elektronicznych form ksztalcenia w zakresie przedmiotów ekonomicznych - wyniki badan)

Tytuł:
THE EFFECTIVENESS OF TRADITIONAL AND ELECTRONIC FORMS OF TEACHING ECONOMIC SUBJECT (Skutecznosc tradycyjnych i elektronicznych form ksztalcenia w zakresie przedmiotów ekonomicznych - wyniki badan)
Autorzy:
Betlej Piotr
Tematy:
ECONOMICS
EFFECTIVENESS
ELECTRONIC FORMS
TEACHING
TRADITIONAL FORMS
EDUCATION
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The development of blended learning and e-learning causes the increase in the significance of their effectiveness and suitability in higher education. The lack of complex studies in this subject hampers persuading the decision makers to invest in e-learning and is a barriers in establishing goals and development tracks for this form of education. The author describes the research he has been conducting form 2007 to 2010. The main aim of the study was to evaluate and to compare traditional as well as electronic forms of teaching economic subjects.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies