Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

How to optimize the teaching of mathematics of young children?

Tytuł:
How to optimize the teaching of mathematics of young children?
Autorzy:
Jaggieło Ewa
Klim-Klimaszewska Anna
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Niniejszy artykuł odnosić się do efektywnego nauczania matematyki w wieku przedszkolnym. Poszukiwania skutecznych metod kształtowania pojęć matematycznych. Uwzględniając przy tym wykazywaną przez dzieci skłonność do poznawania otaczającego ich świata poprzez doświadczenia. Obcowanie z poznawanymi przedmiotami, oznacza możliwość ich badania i operowania nimi. Z tego tytułu autorzy uzasadniają stosowanie kompilacji metod werbalnych, praktycznych, problemowych i aktywizujących. Jak również konieczność stwarzania atmosfery wyzwalającej konstruktywne myślenie. Eksponując jedną z dróg przyswajania wiedzy matematycznej tak przy okazji, jaką jest zabawa i gra.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies