Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Źródła informacji w wywiadzie gospodarczym

Tytuł:
Źródła informacji w wywiadzie gospodarczym
Autorzy:
Daniel Mider
Tematy:
competitive intelligence, infobrokering,
open source intelligence
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The article contains an overview of the most common techniques to obtain information from the Open Source Intelligence (OSINT) in a competitive intelligence broadly defined – encompassing both companies and states. The first part of the text is focused on sketch the evolution of the practice competitive intelligence. The second part of the article contains a systematic analysis of the methodology of obtaining economic information broken down by objective approach (classical media, publicly accessible registers and records, Internet (including Surface and Hidden Web)) and subjective approach (public, commercial and non-profit entities and the personal information sources in a business Intelligence).

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies