Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Sukces przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością klienta

Tytuł:
Sukces przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością klienta
Company’s success and customer value management
Autorzy:
Paweł Bartkowiak
Tematy:
wartość klienta
powodzenie przedsiębiorstwa
sukces przedsiębiorstwa
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Problematyka związana z zarządzaniem wartością klienta stanowi jeden z podstawowych obszarów decyzji menedżerskich. Proces zarządzania wartością klienta zabezpiecza pozycję przedsiębiorstwa na rynku oraz ułatwia osiąganie przewagi konkurencyjnej. Zarówno proces zarządzania wartością klienta, jak i problematyka związana z powodzeniem przedsiębiorstwa są wieloaspektowe, co przekłada się na złożoność zachodzących między nimi relacji. W opracowaniu zweryfikowano wpływ zarządzania wartością klienta na powodzenie strategiczne przedsiębiorstwa. Ocena tego wpływu dokonana została na podstawie przeprowadzonych badań empirycznych.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies