Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identyfikacja relacji w układzie pośrednik-klient na rynku nieruchomości

Tytuł:
Identyfikacja relacji w układzie pośrednik-klient na rynku nieruchomości
Identifying the client-real estate agent relations in the real estate market
Autorzy:
Piotr Tomski
Data publikacji:
2012-09-30
Tematy:
real estate agent
real estate market
business ties
characteristics and attitude
pośrednik w obrocie nieruchomościami
rynek nieruchomości
więzi biznesowe
charakterystyka i postawa
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
W opracowaniu zaprezentowano analizę percepcji cech i postaw pośrednika w obrocie nieruchomościami w ujęciu praktycznym, wywiedzionym z doświadczeń zleceniodawców oraz odniesiono je do wzorcowego obrazu pośrednika. Analiza ta przeprowadzona została w kontekście budowania relacji biznesowych, bowiem atrybuty pośrednika stanowią istotną podstawę, tworzącą swoiste warunki dla kreowania więzi w układzie pośrednik-klient.

The paper presents an analysis of the perception of characteristics and attitudes of a real estate agent from the practical point of view, derived from the experiences of clients. The paper relates these features to the model image of a real estate agent. The analysis was conducted in the context of building business liaisons since the attributes of a real estate agent constitute an important basis forming specific conditions for creating ties in the real estate agent-client relationship.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies