Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Identity economics and higher education

Tytuł:
Identity economics and higher education
Autorzy:
Tomasz Wysocki
Dominik Dziedzic
Tematy:
identity economics
economics of education
higher education
norms
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The aim of this paper is to propose a hypothesis explaining the rather surprising choices of Polish prospective students, who prefer to study fields that do not entail a high salary in the future over those that increase the likelihood of getting a well-paid job. Our hypothesis says that one of the causes of such decisions is a norm that says that a person who did not study is less worthy than a college graduate. In order to explicate this hypothesis in detail, we use the framework of identity economics.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies