Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

NEW MEDIA AS AN INSTRUMENT OF MODERN EDUCATION – OPPORTUNITIES AND CURRENT CHALLENGES IN SCHOOL EDUCATION SYSTEM AND TEACHERS’ TRAINING EXEMPLIFIED BY INTERACTIVE WHITEBOARDS AND TABLET PCS

Tytuł:
NEW MEDIA AS AN INSTRUMENT OF MODERN EDUCATION – OPPORTUNITIES AND CURRENT CHALLENGES IN SCHOOL EDUCATION SYSTEM AND TEACHERS’ TRAINING EXEMPLIFIED BY INTERACTIVE WHITEBOARDS AND TABLET PCS
NOWE MEDIA JAKO INSTRUMENTY WE WSPÓŁCZESNEJ EDUKACJI – SZANSE I WYZWANIA W SZKOLNYM SYSTEMIE EDUKACJI I SZKOLENIA NAUCZYCIELI NA PRZYKŁADZIE INTERAKTYWNYCH TABLIC I TABLETÓW PCS
Autorzy:
Mette Dieter
Egbert Björn
Data publikacji:
2015-06-20
Tematy:
new media
competence
tablet PCs
smartphones
interactive whiteboards
school education
professional teaching
nowe media
kompetencje
smartfony
tablice interaktywne
edukacja szkolne
szkolenia zawodowe
Język:
polski
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The current discussion about enhancing the quality of education and training in schools and universities is mainly focussed on answering the question: which ways of thinking and working, which learning strategies and methods may be considered modern and expedient in order to fulfil the standards and competence expectations that enable learners to get along in their working and living environment1. In this context it seems clear that object-related learning strategies themselves become the content of debate in class and have to be learned and implemented. Currently, this especially applies to the use of new media, which will be discussed in the following text. This paper is characterised by the close connection of educational objectives and contents as well as media in the meaning of educational instruments.

Obecne dyskusje na temat poprawienia jakości systemu edukacji i szkoleń w szkołach i na uczelniach jest głównie skoncentrowany na rozwiązaniu problemu, które sposoby myślenia, pracowania, które strategie i metody uczenia się są uważane za współczesne i celowe w stosunku do spełnienia standardów i kompetencji, które umożliwiają osobom uczącym się dostosowywać się do środowiska pracy i życia. Wydaje się to oczywiste, że same zorientowane obiektowo strategie uczenia się stają się przedmiotem debaty w klasie i muszą być nauczane i implementowane. Szczególnie jest to widoczne przy wykorzystywaniu nowych mediów, które są omawiane w niniejszym tekście. Artykuł jest ściśle powiązany z treściami i celami edukacyjnymi, jak również media w znaczeniu instrumentów edukacji.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies