Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

"Keep your friends close": Przyswajanie języka obcego poprzez interakcje rówieśnicze a edukacja zdalna w dobie pandemii

Tytuł:
"Keep your friends close": Przyswajanie języka obcego poprzez interakcje rówieśnicze a edukacja zdalna w dobie pandemii
Keep Your Friends Close: How Student Interactions Facilitate Second Language Acquisition. Corollaries for Times of the Pandemic
Autorzy:
Jarynowski Andrzej
Czopek Karolina
Paradowski Michał B.
Data publikacji:
2021-10-01
Tematy:
social network analysis
interaction
second language acquisition
COVID-19
emergency remote instruction
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This paper focuses on second language acquisition in the context of social interactions naturally taking place among learners, especially in immersion/Study Abroad settings. We showcase the methodology of social network analysis, which has recently shed new light on the relationship between the individual position in the social network and language acquisition, helping to determine which contexts, intensity and direction of interactions are most conducive to L2 progress. At the time of the current COVID-19 pandemic, physical interactions can pose an epidemiological risk. Thus, we conclude with a discussion concerning the challenge of maximising students’ exposure to the target language in the context of emergency remote learning.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies