Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Odpowiedzialność społeczna biznesu – polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm

Tytuł:
Odpowiedzialność społeczna biznesu – polifonia strategii, zaangażowania, doświadczeń oraz miar dużych i małych firm
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY – POLYPHONY OF MEASUREMENTS, EXPERIENCES, ENGAGEMENT AND STRATEGIES OF LARGE AND SMALL ENTERPRISES
Autorzy:
Marzena Starnawska
Magdalena Popowska
Tematy:
CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY
SOCIAL CAPITAL
STAKEHOLDERS
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
In this paper, we attempt to show the diversity of approaches to CSR. This is done, not only through the lenses of firm size, but also in respect to measurements used for CSR reporting, enterprise social responsibility strategies as well as theory behind. We present the lack of consistency in typologies offered in the literature as regards CSR approach, the domination of stakeholder theory and blind usage the same CSR measurements for both – large and smaller enterprises.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies