Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Marketing sąsiedztwa — stosowanie metod komunikacji mobilnej w działaniach marketingowych

Tytuł:
Marketing sąsiedztwa — stosowanie metod komunikacji mobilnej w działaniach marketingowych
Proximity marketing — treatment of mobile communication method into marketing activities
Autorzy:
Radosław Szulc
Piotr Ciszewski
Data publikacji:
2013-09-20
Tematy:
komunikacja mobilna
marekting sąsiedztwa
communication technology
proximity marketing
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Celem artykułu jest omówienie technologii komunikacji mobilnej i uzasadnienie jej przydatności do wykorzystania w działaniach marketingowych, ze szczególnym uwzględnieniem takich obszarów, jak: promocja, dystrybucja oraz badania marketingowe. Odwołując się do definicji, uwarunkowań technologicznych oraz wynikających z nich ograniczeń i zagrożeń, autorzy starają się przybliżyć zagadnienie marketingu sąsiedztwa oraz zaprezentować możliwe zastosowania tego nowoczesnego rodzaju marketingu. Tym samym, artykuł ma na celu podkreślenie wagi wpływu technologii infomatycznych na dynamiczny postęp marketingu i możliwe kierunki jego rozwoju, co wynika, jak konstatują autorzy, z niewielkiej kosztochłonności operacyjnej, swobody doboru treści i form, jakie daje nadawcom oraz atrakcyjności i użyteczności, wpływającej na jej akceptację przez klientów i przedsiębiorców.

The aim of this paper is to describe mobile communication technology and present its effectiveness for marketing activities. In particular the article is focused on the areas of promotion, distribution and market research. Authors aim to show how proximity marketing can be implemented, looking closely at its definition, its technological issues, and its limitations. Therefore the article is meant to emphasize the importance of how the development of IT affects the dynamic process of marketing and its evolution. Authors are aware of how vital operational cost effectiveness and ease of content selection is for providers, plus how the importance of how it must look good, be easy to use and offer value for the end user.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies