Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Koncepcja społecznej odpowiedzialności a praktyka polskich przedsiębiorstw

Tytuł:
Koncepcja społecznej odpowiedzialności a praktyka polskich przedsiębiorstw
The concept of Corporate Social Responsibility and its practice in Polish enterprises
Autorzy:
Sobczyk Monika
Tematy:
społeczna odpowiedzialność biznesu
raportowanie
Respect Index
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
Mając na względzie cel niniejszego opracowania, jakim jest konfrontacja ujęcia teoretycznego i praktycznego społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce, opracowanie podzielone zostało na dwie części. W pierwszej z nich umieszczono zwięzły opis drogi, jaką pokonała koncepcja CSR, by zyskać coraz bardziej rosnącą popularność. Wskazano, jaką rolę może odgrywać otoczenie zewnętrzne przedsiębiorstw w procesie realizacji tej koncepcji oraz jakie podejścia przedsiębiorstw do tej koncepcji są możliwe. Druga część opracowania poświęcona została ocenie praktyki CSR polskich przedsiębiorstw, przy użyciu różnych, dostępnych narzędzi, tj. bazy raportów biznesowych, indeksów giełdowych spółek odpowiedzialnych społecznie, rankingów i konkursów społecznie odpowiedzialnych przedsiębiorstw. Dzięki temu, udało się w pewnym stopniu, zaznaczyć Polskę na mapie społecznie odpowiedzialnego biznesu.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies