Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

Filozofia moralna jednostek jako przesłanka dobrych praktyk w biznesie

Tytuł:
Filozofia moralna jednostek jako przesłanka dobrych praktyk w biznesie
INDIVIDUAL MORAL PHILOSOPHY AS A NECESSARY CONDITION OF GOOD PRACTICES IN BUSINESS
Autorzy:
Agata Chudzicka-Czupała
Tematy:
ETHICS
MORAL PRINCIPLES
UNETHICAL BEHAVIOR
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The study investigates the role of individual ethical ideology as a condition of good practices in business. As a result of a cluster analysis conducted on a sample group of 326 people employed in Polish organizations two subgroups were specified, differing in terms of ethical ideology. The two groups were subsequently compared to each other. Results of the research offer implications for the practice of moral awareness in organizations.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies