Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

AMP: A tool for characterizing the pedagogical approaches of MOOCs

Tytuł:
AMP: A tool for characterizing the pedagogical approaches of MOOCs
Autorzy:
Karen Swan
Scott Day
Leonard Bogle
Traci van Prooyen
Tematy:
AMP
Assessing MOOC Pedagogies
MOOCs
Massive Open Online Courses
pedagogy
e-learning
Język:
angielski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
This article reports on the development and validation of a tool for characterizing the pedagogical approaches taken in MOOCs (Massive Open Online Courses). The Assessing MOOC Pedagogies (AMP) tool characterizes MOOC pedagogical approaches on ten dimensions. Preliminary testing on 17 different MOOCs demonstrated >80% inter-reliability and the facility of the measure to distinguish differing pedagogical patterns. The patterns distinguished crossed content areas and seemed to be related to what Sfard1 termed metaphors for learning - acquisition vs. participation.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies