Informacja

Drogi użytkowniku, aplikacja do prawidłowego działania wymaga obsługi JavaScript. Proszę włącz obsługę JavaScript w Twojej przeglądarce.

Tytuł pozycji:

O niektórych formach i metodach kształcenia sprawności językowej w ramach ćwiczeń w mówieniu w projekcie Tadeusza Czapczyńskiego

Tytuł:
O niektórych formach i metodach kształcenia sprawności językowej w ramach ćwiczeń w mówieniu w projekcie Tadeusza Czapczyńskiego
About some forms and methods of language skills training as part of speaking exercises in the project of Tadeusz Czapczyński
Autorzy:
Małgorzata Gajak-Toczek
Tematy:
Tadeusz Czapczyński
didactics of language
forms of speaking exercises
methods of learning language skills
Język:
polski
Dostawca treści:
CEJSH
Artykuł
  Przejdź do źródła  Link otwiera się w nowym oknie
The purpose of the article is to present the proposal of a Polish language teacher from Łódź to bring closer the ways of learning by the student (both various linguistic exercises and didactic methods) of language elements that were determinants of his oral expression. The solutions applied in the interwar period led to the achievement of language skills, which, by making the classroom situations resemble authentic communication situations, naturally prepared for communicating themselves and the world of their values and learning about the world of others. It seems that even today it is worth using the opportunities of speaking exercises off ered by Czapczyński, adapting them to the specifi c didactic situation and remembering to provide the learner with the possibility of sustainable development of language competences.

Ta witryna wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Pliki cookies stosujemy w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim komputerze. W każdym momencie możesz dokonać zmiany ustawień dotyczących cookies